Glädje och sorg på samma gång!

Satt här först och var jättedeppad för att jag ska åka hem till Linköping idag. Några tårar fälldes och jag tyckte allmänt synd om mig själv. Sedan ringde jag mamma för att berätta om lägenheten vi har tittat på och mitt i när jag berättar om sovrummet så ringer mobilen. Då är det Per som ringer och berättar att vi har fått den! Började nästan gråta då också. Drömlägenheten är vår! Kan någon förstå det? Jag är såååå lycklig! Hyresvärden verkar jättebra och jaa..allt är bara perfekt! Min arbetsgivare ringde idag också och frågade ifall jag kunde jobba en helg till denna månad så någon tusing blir det till x)

It's my day!
..om man bortser från att jag ska åka.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad härligt & skönt. Grattis till er!

2008-08-28 @ 10:53:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0