Här igen ^^

Nu är jag äntligen tillbaka :P

Igår var jag på Liseberg med Per, Anders, farmor, farbror och kusinen. Svinkul :D
Att få upp lillkusinen i Bergbanan var inte det enklaste för första gången så smet han ur kön och vägrade komma tillbaka men efter lite tvång av dom stora och starka (talsätt) killarna Per och Anders så satte han sig i den där vagnen. Per bestämde sig för att psyka honom lite så när vi åkte upp i backen så säger han: "Låter det inte lite lustigt om tåget?". Erik (kusin) blir då skiträdd och börjar gapa om att vi ska stanna tåget och att han vill av. Lätt längst upp i backen, nej. Men när åkfärden var över så skrek han att han ville åka igen. Sagt och gjort så åkte han den där typ sju gånger igår. Lite tvång och våld brukar lösa det mesta ;)

Anders är en sån där jävel som åker allt och jag kan åka balder men när det kommer till andra attraktioners höjder så blir jag livrädd. Men vi åkte Balder och till och med Kanonen. Svinkul att våga testa lite :D men dock så fick han med mig på Uppsvinget (gungan) vid elva på kvällen när dom ökat farten så den står ännu högre. Jag åker ju Spinrock så jag tänkte att den där kan inte vara så mycket hemskare. Vi ställde oss i kön och tyvärr ville alla sätta sig på den sidan så man slipper blicka ner över Lisebergs mark. Det ledde till att jag och Anders fick sätta oss på 'fel' sida. Det var bland det hemskaste jag har gjort i hela mitt liv. Medans Anders skrek att den var så jävla skön så höll jag tyst, blundade och bad för mitt liv. Efteråt så hade jag dödat honom ifall kraften hade funnits. Jag skakade i hela kroppen och Anders var nöjd, för det var vad han hade hoppats på - att få mig livrädd. Tack för den. Han ska få tillbaka någon gång. Jag ska allt ta reda på vad han är rädd för.

Men dagen och kvällen var kul. Vi kom dit vid 12 och åkte hem 23.30. Haha :D
Nu vill Per ha datorn.

Hejssvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0