Kladdigt värre.

Nu är magen mätt av lite risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk. Innan jag åt så slängde jag fort ihop en kladdkaksdeg som ställdes in i ugnen. Nu har den varit ute i ca en timma så det börjar bli dags att provsmaka den. Per sa att han skulle vara med Marcus idag så jag har förvarnat dom om att denna farliga goding kommer att stå i köket och vänta på dom ikväll. Smeten var otroligt god iaf :)

Om lite mer än två timmar börjar jag jobba. Känner inte så mycket för det men för ovanlighetens skull så ligger jag inte i sängen och har ångest för det. Kanske beror det på att Per har en telefon igen så då kan jag trösta mig med hans sms där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0