Kräftor.

I fredags och igår var det Kräftans Dag här i Tidaholm. Snowstorm spelade och det var massvis med folk ute. Antagligen så finns den här dagen/dagarna som en anledning till att få supa på stan. Men kul verkade alla ha där ute. Själv jobbade jag. Rätt deprimerande faktiskt. Hade varit skitkul att få umgås med folk och bara ha det kul. Är lite trött på jobbet för stunden. Kommer nog vara behövligt med den här pausen i höst. Och sen jobbar jag ju bara halvtid.

Idag ska Per iväg med bilen med Anders och greja med den. Då ska jag försöka hitta orken och lusten till att ordna om i hela köket. Alla köksgrejer får nämligen inte plats i alla skåp. Är rätt så trött på att ha alla grejer liggandes på golvet och på köksbordet.

Nu planerar dom här ute på balkongen och jag är självklart involverad. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0