Måndag.

Morrn.
Har faktiskt redan varit uppe i två timmar och under dessa timmar så har jag hunnit skjutsa Per, fräsha upp mig en aning, varit på banken och ätit frukost. Ibland är man effektiv.

Tänker på min kusin nu som börjar 6an idag på Engelska skolan i Linköping, som för övrigt ligger i samma hus som Björkö x) hoppas han får det bra där. Tydligen var han väldigt nervös igår och det kan jag förstå. Tänker också på farmor och Inger som just i denna stund har suttit på en buss till Skottland i 5 timmar. Är grymt avundsjuk. Tänk att få se det vackra landskapet och att få kolla på alla ruiner och slott. En bonus vore ju att få se rödhåriga, feta karlar med stort skägg i kilt. Med en sån där grön basker. Oh gosh, jag måste till Skottland.

Idag är jag ledig och tänker försöka få någon bukt på alla kläder i vardagsrummet samt tvätta som en idiot. Just det! Köpa present till Tina också. Hah..gudars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0