Onsdag.

Godmorgon.
Har varit uppe i 1,5 timma och funderar på om jag inte är värd att få sova en halvtimma eller nåt. Skjutsade ut Per till gården förut och har hunnit äta frukost. Det som står på schemat idag är att försöka skapa någon slags ordning i vardagsrummet/sovrummet, ringa Vadaren AB (det hyresbolag vi kanske ska byta till), ringa Sig. Larsson (hyresbolaget vi hyr hos idag) och jobba. Och eventuellt ta ett kik på torget då det är torgdag idag. Börjar inte jobba förrän 17 idag så nåt borde man väl hinna med av det där. Det skönaste av allt är att jag bara jobbar till 8 imorgon bitti. Yay!

Om jag börjar med allt som står på schemat nu så borde jag hinna det mesta, men i min takt så är det nog tyvärr rätt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0