Skövde.

När jag kom till skövde runt halv tolv-tiden så åker jag direkt till Sandtorget för att leta parkering. Det märks att alla börjat jobba för det åker knappt inga bilar på gatorna så då antog jag att det skulle finnas parkeringar. Sandtorget var stängt för att Matfestivalens tivoligrejs skulle stå där. Skit också tänker jag och fortsätter. Ser vägskyltar med ett P på och åker därefter men det visar sig vara P-hus och dom vägrar jag åka in i utan fungerande handbroms.  Efter att ha åkt ett varv runt hela stan och hunnit ta ett par varv i en parkering där det brukar vara tomt (som idag var fullt) så beger jag mig till Modeparkeringen. Det är en gigantisk parkering där det alltid finns platser. Inte idag tydligen. Fick ställa mig på sidan men ifall lapplisa skulle komma så hämtade jag en P-biljett ändå. Enda gången jag hade med mig pengar till parkering så fanns det ingen plats. Ironin är otrolig ibland.

Väl inne i självaste 'city' så går jag direkt in till Commerce och upp till Lagerhaus. Där inne skulle jag kunna gå i timmar. Men present till mamma hittades där inne och någonstans inne i Commerce så hittade jag också andra presenten till Tina. Mycket lyckat. Just då var jag på så bra humör för att turen vänt sig till mig så jag bestämde mig för att gå in på H&M. Där inne hittade jag två toppar. En turkos t-shirt och en svart/vitrandig topp med 3/4-ärm. Ska ta bild på dessa sen när min mage slutat jäsa (den jäser sig stor som en stor bulldeg efter pannkakorna).

Borde ta hand om städningen men min kropp vill verkligen sova lite. Så godnatt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0