Tisdag.

Hej hopp godmorgon.
Har varit vaken sen halv nio (pga min pojkvän som inte har körkort och som skulle ut till jobbet - som varje morgon) och är rätt trött nu, men samtidigt så är jag uppspelt för idag ska det kollas på lägenhet. Per ringde nyss och han får ledigt för det. Sitter redan nu och tänker på hur planlösningen kan se ut och vilka färger jag vill ha i de olika rummen och vilken soffa jag vill ha. Skulle nog kunna skriva en hel roman om detta.

Eftersom jag glömde köpa presenterna till Tina igår så ska jag göra det idag. Hoppas att grejerna finns kvar bara annars blir det panik :P får sticka ner snart, ska bara försöka göra så jag ser något mänsklig ut först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0