Gårdagens händelserika.

Gårdagen vad både händelserik och ickehändelserik.

Först ut på morgonen var tvättning. Stod först och stirrade lite på tvättmaskinerna då de var lite old fashion, men jag lyckades lista ut hur sjutton de fungerar. När jag gick andra vändan ner så klämde jag vänster lillfinger i dörren (hur lyckades jag?) och på högerhanden var som sagt ett annat finger redan klämt. Ojade mig lite ett tag och förbannade mig själv tills värsta smärtan gick över. Sedan under dagen hände verkligen ingenting. Packade upp lite saker, letade efter mina kablar till telefonen och kameran. Spårlöst försvunna. Skit också.
När klockan vad 15.55 så bestämde jag mig för att gå ner och röka (jag vet... >.<) och tog på mig jacka och skor, klev ut och smällde igen dörren. Vad finns kvar inne i lägenheten? Nycklarna såklart. Min lägenhetsdörr är alltid låst. Som tur var så hade jag bestämt mig för att ta med mobilen så jag kunde ringa. Mamma fick komma rusandes från jobbet och släppa in mig, vilket tog kanske en halvtimma. Tyckte det kändes riktigt retligt att stå där ute när alla grannar kom så efter det så vågade jag mig inte ut mer.

Kvällen tillbringades med dator, tv, sallad, mackor och julmust. Och mycket tråkande. Hoppas denna dag blir bättre och att nån vill hitta på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0