Bad night.

Förstår inte varför jag aldrig kan släppa det!
Hur jävla svårt kan det vara?
Det är fan över ett år sedan.

För varje blondin jag ser så kommer tårarna upp och vreden i mig blossar upp.
Jag tror alltid att det är nån av dom jag ser.
Jag vill inte se.
Ibland önskar jag att jag vore blind utan bilder i mitt huvud.

Jag beundrar Nattas styrka att orka gå till skolan varje dag, att orka med falska leenden och skratt.
Som tur är har jag inte någon av dom i min närheten, dock hatar jag numer mitt namn.

Är det bara jag eller har världen blivit mera falsk?
Eller så är det bara kanske jag som fått upp ögonen och slutat blunda.

Gick aldrig upp till stugan, fastnade här.
Egentligen har jag ingen aning om vad jag gjort under den här tiden..har väl förlorat mig i grubblandets värld..igen.

Nej usch..det gör ont i bröstkorgen nu och får det svårare att andas.
Ska upp till stugan nu..måste.
Ska bara hitta mammas sömntabletter först så jag kanske kan sova inatt.

Lithium, don't want to lock me up inside
Lithium, don't want to forget how it feels without
Lithium, I want to stay in love with my sorrow
/S.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det kan jag tänka mig :D

2008-02-02 @ 08:47:59
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ahå

svar: Då var det bara en dag kvar på tävlingen! ;D

2008-02-02 @ 09:49:47
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0