Hm...

Mornin'
Jag har faktiskt varit vaken i en timma nu, och fått i mig en Risifrutti.

Idag står detta på schemat
♥ Åka till stan och köpa tygskor, äntligen :D
♥ Fota de byggnader jag skriver om i mitt arbete
♥ Laaaaata mig

En bra dag med andra ord.
Fast nu kom jag på ett litet problemo. Min mascara är snart slut och jag har pengar kvar på presentkortet på Ikano-huset som räcker precis till en mascara, men husen jag ska fota finns inne i stan.
Hur ska detta lösas?


Har tänkt dumma tankar igår och nu på morgonen..fick massa flashbacks vid en grej nyss.
Orkar inte gå med den där kvävande ångesten mer..har fan lidit tillräckligt tycker jag.
Får väl göra som vanligt, mosa ner skiten längst bak i tankarna och hoppas på att dom försvinner.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0