I't cold being outside naked.

Idag kom Frida och Sara hem till mig för att ta de sista bilderna till projektarbetet.
Solen sken och vinden gjorde det lite smått kallt.
Vi hittade en liten dunge med fint ljus i så det var bara att slänga av sig allt man hade på sig.
Chili fick också vara modell, i mitt knä så inte hela härligheten skulle synas. Dock tror jag att en del syntes ändå.
Tittade på bilderna efteråt och jag har verkligen lår av enbart fett. Usch, tur att jag har personlig tränar-tid på måndag.

Ifall inte alltför mycket syns så kanske jag lägger upp nån bild när Frida har fått tillbaka strömmen.

Ikväll blir det grillning. Det ni ;)

image106

/S.

Kommentarer
Postat av: starchild

svar:
det kommer bara bli 15 jackor.. i alla fall som är planerat nu, får se om det blir flera beror på hur dom säljer och efterfrågan.
trevlig helg

2008-02-23 @ 18:30:50
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0