Jösses.

Jag är vaken och det har jag varit i ett antal timmar nu -.-
Eftersom jag inte har nåt för mitt fönster på dörren så kommer solen rätt in i stugan och lyser liksom upp såpass att man omöjligt kan sova.
Hände både igår och idag.

Kan inte solen liksom vänta på mig? Väcka mig när jag vill bli väckt?

Om tre timmar ska jag fira kussen hemma hos honom och hans mor kommer antagligen vara där, stenkvinnan.
Den människan är läskig.
Hon håller på med stenar och sån där skit och babblar om harmoni och kärlek stup i kvarten.
Sist trodde jag att hon var hög. Och hennes man är också läskig.

Nehepp, om man skulle slänga sig själv i duschen och fundera på nåt att äta..är inte hungrig men har hört att det är bra att äta.
Som sagt..få nåt gjort.
/S.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ang skor. :)
Hej jag har legat hemma och varit jätte sjuk.
Men visst är jag fortfarande intresserad om du har kvar dom .
Ledse om det har tagit lite tid :) Kramar

2008-02-02 @ 13:49:24
URL: http://filippaechardt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0