Nyvaken.

Yeps, det stämmer.
Egentligen gick jag upp vid sex för att duscha, äta och sen cykla till Linghem för att dansa med Tina.
När jag  står och borstar tänderna så smsar hon och frågar ifall vi kan ägna tiden till rapportskrivande istället.
Javisst svarar jag och går och lägger mig ^^
Så nu är jag vaken och ska läsa igenom allt till svenskaseminariumet jag har om..1½ timma x)
Och pappa skjutsar mig :D yaaay!

IDAG ska jag boka uppkörning!

Drömde btw heeemska drömmar inatt.
Såg aldrig hennes ansikte helt..men det var fan nog ändå.
I drömmen så vände jag bort mitt ansikte för att slippa se hennes..uppenbarligen har jag inte släppt det där än.
Andra gången på kort tid det där händer.
Usch..nu börjar det bli sådär lustigt i bröstkorgen igen..ska nog gå och göra nåt utan tankar.


Adjö.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0