Söta Abel :D

Fick detta den 10/2 kl 18.56

"Den 23e februari, på sportlovet, är en underbar dag
(jag fyller år) och jag tycker att ni alla ska komma
hem till mig onsdag den 20e, ca kl 18.
Jag lockar ned god mat och massor efterrätter!
Temat på kvällen tänker jag mig - socker
(jag vet att marika ler nu) så ni kan ju
klä er... sött ;)
jag fixar all mat så det behöver ni inte tänka på,
men om ni känner för det kanske ni kan skramla ihop
till lite vin? Jag tänker mig inget
dunderfylleslag (lämna ryska vodkan hemma), men
om ni alla vill komma så är ni ju 10 st och det är ju
inte så många kronor var :)
kom glad och och hungrig! Och meddela om ni
kommer! Puss!"


Är inte den här tjejen världens underbaraste på att skriva sms eller? ;P

Har någon nåt tips på vad jag ska ha på mig ang kvällens tema - socker? :)

Säger som hennes trafikskolelärares lilla flicka;
när jag blir stor vill jag bli lika söt som Annabel

Haha :)
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0