Streetfunk.

Vill bara säga att jag HATAR eurytmi! Hemskaste ämnet man kan ha, totalt värdelöst!
Mer värdelöst än frihetskunskap och filosofi!

Snart är det dags för dans, närmre bestämt om två timmar.
Har börjat med 1½ timmarspass, från 20.30 - 22.00.
Seg cp-tid men wtf, älskar man något så ska man väl få kämpa för det.

Måste få gnälla av mig lite. Det finns ju knappt nån dans i Skövde, och jag vågar verkligen inte starta igång nåt där och va lärare. Gosh no..jag vill dansa, fortsätta utvecklas!
Jag vet att jag kan bli jävligt bra, bara jag får kämpa ett par år till.
Funderar på att hoppa på skolan i Katrineholm nästa år..för att sen kanske våga starta nåt i Skövde.

Är det ingen som vet nåt om streetdance/streetfunk i Skövde eller i närliggande stad?

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0