Tävling, drömoutfit!

Nu pågår en tävling i lindaslya tillsammans med modeakuten.se där man skall mixa ihop sin önskeoutfit som man sedan har chans att vinna, detta är mitt bidrag i tävlingen.

image74
Såhär blev min drömoutfit.
Tog bilder fråb Modeakutens sida och knåpade ihop det snabbt i paint, därav den fantastiska kvalitén på bilden ^^

Vi börjar med toppen som jag satt och dregglade över när Modeakuten tävlade ut olika kläder. Toppar med det där organiserade rock-kaoset finns knappt att få tag i längre, vilket är tråkigt eftersom jag älskar dom!
Byxorna blev en liten surprise för mig med, men dom är stilrena och väldigt snygga. Har nästan ett par såna tidigare fast grå som jag älskar übermycket!
Bambooörhängen är ju något som är populärt nu, och jag älskar dom också. (värst vad jag älskar saker ^^)
Eftersom allt annat går i vitt så ville jag ha silverbamboo.
Navelpiercingen tog jag bara med för att den var stilren och snygg, den ska jag definitivt beställa av Mode-Linda.

Tycker om den här snygga men avslappnade street/skate/rock-stilen.
Jag är en person som inte följer mode, är oftast ett år sen med den, och jag har ingen specifik stil.
Kanske märks på klädera ^^

Valde den här outfiten för att den innehåller alla stilar jag tycker om och den skulle va fin på mig när jag är solbränd i Turkiet ;)

/S.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej!
skulle bli glad om du kunde läsa o kommentera en artikel på min blogg där en hund blev ihjälbiten av en pitbill ,så skulle gärna vilja höra din åsiskt

2008-02-21 @ 21:17:41
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Karin

men tack:D nu får jag en trevlig resa genom hela sverige:)

2008-02-21 @ 21:33:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Visst är dom? : ) Jag är lyckligast i världen : )

2008-02-22 @ 10:58:15
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0