Vem i helvete..?

Msnkonversation för en halvtimma sedan:

*pling* Någon har addat mig.
Jag: Du är?
Han:akram
Han: o du?
Jag: sanna..varför har du addat mig?
Han: vet ej
Han: har du lunar?
Jag: nej
Han: ålder?
Jag: 18
Han: linköping?
Han: :D
Jag: ja
Han: jag me
Jag: vem är du?
Han: Akram..
Jag: jo men.. hur har du fått tag i min msn?
Han: en kompis gav den te mej
Jag: och din kompis heter..?
Han: ahmed
Jag: vem fan är ahmed och hur har han fått min msn?
Han: fan vet jag
Jag: men varför gav han dig den?
Han: jag sa att jag hade tråkit
Jag: okeeej..kul. så nu finns min mail över hela stan eller?
Han: haha nae nae
Han: bor du i lam?
Jag: nej
Han: skägget?
Jag: nej
Han: lille aska
Han: ?
Jag: nej
Han: var?
Jag: utanför stan
Han: aha ok
Han: går du i ljunkan?
Jag: nej
Han: ok
Jag: du..be din 'kompis' att ta bort min mail från sin lista och sluta ge ut den.
Han: okej...
Jag: yep ska dra, hej
Han: take it easy jaooo
Jag: what?
Han: why are u angre baby+
Jag: för det första, kalla mig inte baby.
för det andra så tycker jag inte om folk som ger ut min mail och som btw inte finns på min lista själv
Han: för de tredje då?
Jag: hejdå
Han: (K)

För det första så verkar ju inte killen fatta nånting och för det andra så blev jag extremt sur.
Har aldrig haft nån jävla Ahmed på min lista och varför ger han ut min msn? Liksom vänd dig till dom fjortisarna som kanske vill ligga på allas listor över hela landet.
Ska kolla i skolkatalogen sen och se ifall det finns några Ahmed eller Akram där.
I såna fall så kan jag lova att dom ska få höra ett och annat.
Har inget till övers för sånt därnt folk.

Så den som har mig på sin msnlista och som känner sig aningens träffad gällande det sista jag skrev så ta för guds skull bort mig, jag vill inte prata med dig!

/S.


Kommentarer
Postat av: aa

vem leker du?

2008-10-11 @ 01:12:50
Postat av: akram

ej ta bort

2008-10-15 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0