Ännu en dag.

Kan inte fatta hur jag har överlevt dagen.

Först den där jävla naturkunskapen med Knut, och jag lyssnade som vanligt inte men vet att vi håller på med genetik. Alltså, han har nåt sövande i sin röst som gör att man blir totalt ointresserad och trött.
Jag är inte den enda som tycker att han är tråkig!

Sara W sitter och sover ^^


Dagens anteckningar ^^ räknade ut fel eftersom Knut pratade nåt om nåt sånt tal xD

Eftersom bilderna funkar så lägger jag ut armbrytartävlingen från gårdagens lektion ^^

Lägg märke till att Sara P skrattar medans Sara S kämpar för kung och fosterland.

Efter denna extremt tråkiga lektion hade vi drama, musik, svenska och idrott. Slutade kl 17 idag! Orkaaa! *död*
Nu blir det bildplugg, har prov på måndag.

Ciao!
/S.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,just det ja. det glömde jag ju hehe! =P ha en mysig kväll!

2008-01-16 @ 19:46:34
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0