Dagens låt + my day.

Först måste jag bara säga att jag varit så jävla duktig idag.
Först hade jag skola och sen två körlektioner, som gick rätt okej. Lite läskigt att köra utan Carinas hjälp mitt inne i smeten ^^
Bokat halkan nu äntligen och nästa gång blir det bokning av uppkörning ;)

Efter detta tränade jag i två timmar :)
Först typ Crosstrainer och löpband och sen 30 minuter abs (mage och rygg).
Instruktören skrek hela tiden: "Om ni tror att ni är här för att vara lata så har ni stött på fel kille. KÄMPA!"
Plankan i två minuter tog död på mig.

Imorgon är det studiedag och då ska jag fan sova till tolv x)
Vi ska hämta nya bilen imorgon den är mörkturkos :D

Sonata Arctica - Victoria's Secret
 
Lövly<3

/S.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Bra låt!

2008-02-01 @ 12:52:41
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0