Dark secret, apparently not a secret anymore. Still dark though.

Så va länge sen jag skrev :D
Fick sålt min klänning på Tradera så nu kan jag köpa kjolen av http://sannakumlin.blogg.se :D
Det är dessutom ett dygn kvar innan älskling kommer :D
Me happy!

Idag tränade jag bort 556 kalorier på Crosstrainer och löpband. Yay me.
Mer imorgon ska det bli :)

För övrigt så fick jag veta en ny grej om en kompis..eller ett par kanske.
Man blev dock inte förvånad.

Det hände i höstas och hon hade en liten "mysstund" med en annans kompis pojkvän.
Dom hade inte sex men det var fan inte långt ifrån.
Hallå? Wake up girl! Hur kan man göra nåt sånt?
Hon har dessutom strulat med flera av våra kompisars ex eller liknande.
Vadå att bara vill vara ute efter bekräftelse?

Aldrig i hela mitt jävla liv skulle jag lita på henne ifall hon var i samma rum som min kille.
Vem vet vad hon försöker med då?
Dock är jag inte särskilt orolig för Per skulle bli så jävla arg på henne att hon skulle få höra ett och annat av honom.

Men det känns så jävla tråkigt, och nu blir jag bara arg och besviken när jag ser henne.
Tur att det är fler av oss som känt det samma angående henne, jag har inte vågat säga nåt tidigare.

Men försöker du ta min pojkvän så kan jag lova dig att jag kommer döda dig!

Aja, hela jävla vännerkretsen kan kännas lite fucked up ibland men det är ju sånt här som gör det.

Är det bara jag, eller har folk blivit elakare mot varandra?
Är jag åt helvete fel som anser att det är konstigt att ta över varandras ex?

Åååh, vill bara få slut på tråkigheterna.
Du gör oss så ledsna, fatta det! Vi orkar inte med din falskhet längre..

Tack Per för att du finns och håller mig nere på jordytan<3
/S.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0