Jullovet.

Snart är det slut.. Sen måste man vara seriös igen för nu är det sista terminen. Bla bla bla..orkar inte!
Ligger efter med typ allt vi gjort sen i tvåan..hur fasen ska jag hinna med detta?
Aja, ordnar sig.
Det är ändå fortfarande lov x)

På annandagen åkte jag till älskling och där var vi till den 30e då vi åkte till mig. Sen firade vi nyår hemma med mamma och pappa, var lugnt och skönt och vi spelade till och med kort ^^
Sen så åkte han hem till sig igår :(
Miss you babe..

Vi berättade om våra planer att flytta ihop i Skövde efter att jag tagit studenten för mamma och pappa och de tog det rätt bra :)
När vi pratade om det så la han armen om mig och tryckte mig närmre på ett sånt därnt romantiskt sätt och log.. :)
(ursäkta östgötskan) ^^

Nehepp..det snöar lite ute och katterna har fan inte gjort annat än sovit dom senaste veckorna så nu ska jag ut och ha snökrig med dom xD
Ska bara hitta några bra skor..får nog sno några av mamma.

Hejssvejs!
Älskar min lille Per<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0