Lejonkungen goes Björköflopp?

Idag cyklade jag in till skolan för att enbart ha drama.
Det var först igår som vi faktiskt insåg att det bara är en vecka kvar till teaterkavalkaden (fråga mig inte vad det betyder för jag har ingen aning!).
PANIK!

Förra veckan var första gången som vi övade seriöst och gick bra.
Idag gick väl sådär, Martina var inte på topp.
Dock så fick jag min gräsliga peruk, ska ta kort på den imorgon xD

Börjar fundera på ifall det här med att spela Lejonkungen börjar bli mer en Björköflopp.
Jag ska spela Simba och alltså..rollen är ju inte kul.
Jag sjunger "Can you feel the love tonight", men jag vill få folk att skratta.

Nehepp. Utsåg denna dag till städ, tvätt och ta-det-lugnt dag.
Hittade glass i frysen och dagen är räddad!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0