Möbler.

Åhh, kan inte sluta tänka på när jag får gå och handla möbler till vår lägenhet och när vi får tapetsera och greja.
Något som är vårat.
Längtar :)

Hittade en soffa på Rum Interiör (är totalt beroende av deras katalog), hittade dock tyvärr inte den där hyllan jag vill ha.
Vill dock ha den här soffan i typ mörk grå och med fler stora kuddar x)
image12
Hittade ett sovrum jag inte skulle tacka nej till.
Vettefan vart jag hittade det, EM Möbler kanske.

image13
Lovely eller vad säger ni? :)

Just det, gjorde nåt jäkla PIMP-test och det här är vad ni nu ska kalla mig.

För er som inte kan läsa så står det Peachy Dazzle.
Visst passar det mig? ^^
/S.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ungefär den sängen har vi...

2008-01-04 @ 22:52:11
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0