My new good me.

Nu är det bestämt och kompromissat!
Blev inspirerad av hm..vet inte hennes namn men; tugga.blogg.se heter hon här iaf.
Jag ska hålla upp i två månader utan godis och sötsaker.
Cupcakesen får vänta till i vår.

Jag vet själv att jag får otroliga återfall ifall jag inte får i mig något sött så
då har jag kompromissat med mig själv;

♥ En liten Marabou Premium Dark Mint i veckan.
♥ MAX två tallrikar glass i veckan, helst inget alls.
♥ Sluta med O'boy så småningom
♥ Börja äta frukt vid sötsug

image20
Dessutom så ska jag öka min träning lite.
♥ 2 x 30min löpning / vecka
♥ minst 2 pass i veckan, helst spinning.

Jag är egentligen inte ute efter så mycket att gå ner i vikt, eller joo..få bort fett men eftersom muskler väger mer så är jag nog på samma ändå.
Men det jag främst är ute efter är att minska midjemåttet, få fastare lår, snyggare armar, fast mage och så småningom magrutor och träna upp bröstmusklerna.
Allt som allt, jag vill få en fastare kropp och i allmänhet få bort några cm här och var. Dessutom vill jag bli nyttigare och mer medveten om min hälsa.

Någon som är villig att uppta denna kamp med mig?



Behöver ditt stöd i detta, Per<3

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0