Omfg O.o

Hur kunde detta hända?
När blev det plötsligt mycket i skolan?
Gosh..kom på en massa arbeten som måste göras nu i skolan.

Detta har jag än så länge, men så tillkommer det en massa smågrejer typ varje vecka.

v3
Historia (Folkmordet i Rwanda)
CV + meritförteckning (typ klar)


v4
Prov i bild (jävla arkitektur som är massor)


v5
Redovisning i bild + v6 (presentation på 12min!)


v7
Preliminära skriftliga, projektarbete


v10
Projektredovisning (måste komma igång med dansen igen)


Ligger efter med:
Svenska: argument, två romaner (snart avklarat om jag bara tar tummen ur arslet)
Psykologi - STORT arbete (typ hälften gjort, fattar inte andra hälften)
Filosifi - fördjupning (blä)
Frihetskunskap - fördjupning (noll aning)

Är säker på att det är nåt jag glömt. Men vadfan kan det vara?
Får fråga flickorna i skolan.

Någon som känner igen sig?

Älskling skickade just att han planerar att komma till helgen :D
That made my day!

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0