Punkt.

Jag är så jävla trött och lite småsur!
Gick upp klockan 6 imorse för att duscha och sen åka från Skövde.
När jag kommer in med bussen i Linköping så kommer jag på att jag har körlektioner idag vilket betyder att jag måste gå på den otroligt meningslöse bildlektionen (den som inte sett mig måla/teckna ska vara glad att den sluppit).
Väl i skolan ringer körskolan och säger att min lärare är på vårdventralen och inte kommer hinna till mina lektioner.
Var i skolan kvart i tolv och har min lektion 15.20, roligt värre när man inte kommer hem utan skjuts!

Blir galen!

Btw så drack jag O'boy i helgen och det var så förbannat gott, har inte druckit det på veckor :D
Risk för återfall finns.. :/

Hepp, ska se till att få nåt skolarbete gjort sista stunden.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0