The next big thing!

Om denna tjej inte blir nåt stort inom musikvärlden så fattar jag inte hur musikbranschen fungerar egentligen.
Har känt Tina i vad blir det nu..nästan 16 år och vi har alltid sjungit ihop.
Trots att jag hört henne i 16 år så får jag rysningar genom kroppen varenda gång.
I år SKA jag bannemig dra med henne till en studio så hon kan spela in en demo och så ska vi skicka den till massa musikbolag.
Får inte hon kontrakt, vem är då värdig det?

Three Days Grace - Gone Forever


Jag älskar denna lilla tjej som är den enda förstår mig utan att jag behöver säga något alls.
This is for you..
/S.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Trevligt att du gillade mina förklaringar..=) Kom gärna tillbaka..

2008-01-19 @ 21:12:02
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0