Tisdag.

Igår

Frida:
Åh, jag är så trött på att folk alltid tar mitt sudd. Nu är det andra
gången det är borta.
Martina: Ja, jag håller med!
Frida: Jag önskar att folk bara kunde sluta ta mina saker.
Martina och Frida diskuterar problemet högljutt.
Sara P lite förtvivlat: Jaa, själv önskar jag mig ju fred på jorden..men det händer ju inte för det.

Kommer inte ihåg hela konversen men den gick väl mest ut på det ^^

Idag
Vi hade Naturkunskap på morgonperioden, dötrist!
Dock var det lite roligt när Knut (ja, han heter så och är en feg skåning) började prata om bladlöss.

Mina anteckningar från den lektionen blev:
"Den sockerbajsande koss-bladlusen Berta och dess ägare myran Albert" typ ^^
Sara: Fan va jobbigt att ligga och föda bladlöss hela tiden! xD

Resten av lektionen hade Sara P och Sara S armbrytning, blev lika i slutet ^^
Dock vill blogg.se bara strula med bilderna så det får bli senare idag ifall det skärpt sig!

Nu ska jag uppdatera min blogg om projektarbetet: http://danceproject.blogg.se

/S.


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej.. ska kolla upp den. Tack för tipset. ;) Får jag ta din senaste lista? Pliz? ;)

2008-01-16 @ 19:16:12
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0