Fredag..

Hej hopp.
Var uppe vid 9.20 och skjutsade Per till jobbet, han fick lite sovmorgon idag. Var ganska lagom tid för mig med så jag kanske kan somna nån gång ikväll. Jobbar från klockan fem i eftermiddag till tolv imorgon förmiddag och då kan det vara bra att vara lite sådär lagom trött.

Var lite deppad för några minuter sen. Pengarna för månaden är snart slut (har iofs ingen koll på vad Per har) och det är en vecka kvar till löning. Men så kom jag på. Dennis är ju skyldig mig 300 kr :D vilken lycka! Ska be Per ringa till honom idag och säga att i helgen så får dom pengarna hostas upp. Och så är ju Teike skyldig mig 400 knappt också. Nej nu ska jag....vettefan. Lyssna på musik kanske ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0