Intervju.

Godmorgon.
Idag fick jag gå upp vid åtta för att köra min bonde till hans gård ^^

Är lite pirrig just nu, ska ju på min  omtalade arbetsintervju. Vad kommer dom tycka om mig? Vad kommer dom fråga om? Vad svarar jag? Usch..så många frågor i huvudet och det känns som en hel virvelvind i magen. Försöker lugna mig med min senaste beroendelåt. Sum 14 - With Me. UNDERBAAAAAR! <3

När jag kommer hem sen så ska jag handla, packa inför jobbet och...kolla på GG såklart ;) om jag hinner.. Måste dra. Ni kan ju lyssna på låten så länge om och om igen för det gör jag med ^^


These words are my heart and soul..

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Okej, du har upptackt den laten... nu? :P

2008-07-12 @ 14:45:23
Postat av: anna

hur laddade du upp filmen? :O

2008-07-18 @ 18:08:53
URL: http://kerastase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0