Rubrik?

Orkade verkligen inte skriva nåt i rukriken så det fick bli som det blev helt enkelt.

Först, tack Tina för dom fina VS-trosorna. Dom är gaah så fina :D min mobil verkar inte tycka om några sms till dig så jag har inte kunnat skicka tack ^^ men jag älskar dom och ikväll blir premiär för dom! Så tack :D:D

Idag har jag solat lite, typ en timma tills jag blev hungrig. Och nu har jag fastnat vid tvn och skuggans sköna lugn. Känner mig inte heller så bekväm med alla pensionärer som glor på mig när jag ligger där nere. Men imorgon hoppas jag verkligen på att kunna sola och bada i Fröjered :D med picknick.

Nej usch, börjar jobba om 1½ timma :( ska nog börja fixa lite mat och sen duscha så jag är någorlunda fräsch när jag ska jobba. Hatar att jobba helgkvällar :( men men..det är ett jobb. Så..hörs imorgon ifall datorn är tillåten på Pers och min 4-årsdag, men antagligen inte :)

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Glad that you like them :3

Och jag ska tillbaka till USA någon gång så :P Och Holland ska jag till i typ höst/slutet av sommaren :3 Fast inte för att gå på konsert :P Kommer inte kunna gå på konserten som dom har på festivalen heller

2008-07-26 @ 16:49:15
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0