Söndag.

Tina: Men jag hade ingen glass hemma och affärerna hade stängt :(

Idag är det lite bättre iaf..något kanske. Saknar verkligen alla mina vänner. Det är först nu man förstår hur beroende man är av dom. Hade jag vetat detta så hade jag tvekat mer inför att flytta. Men nu är det gjort och inget jag tänker ändra för stunden.
Förresten, på tal om ingenting alls, är det någon som har några råd om att gå ner i vikt? Är normalviktig enligt BMI-skiten men vill ner ett par kilo. Motivationen till att motionera är inte så stor längre >.<

Marika, var det du som skrev den där anonyma kommentaren om 2 augusti?

Kommentarer
Postat av: marika

ja sanna det var jag heheh puss marika

2008-07-20 @ 22:23:09
Postat av: Phoebe

Illa, da far du ta och kopa glass nagonstans nar dom har oppet. :)

Jag har fatt min forsta manikyr och pedikyr idag! funfun

2008-07-22 @ 02:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0