Tisdag.

Bloggfri dag igår. Berodde på att jag jobbade hela dagen och att Per tog datorn vid första bästa tillfälle och vägrade släppa den ifrån sig ^^ så det  var inte helt frivilligt x)

Men nu är jag här igen och längtar som fan efter lönen. Ska nog kräva in lite pengar från Dennis så de här kvarvarande dagarna innan lönen är räddade. Nogpratat om pengar.
Har jobbat hela dagen idag med men nu är jag ledig två dagar i sträck men nackdelen med det är att jag jobbar hela helgen istället. Och jag som ville festa.. Damn!

Nu ska jag nog ta och ringa min pojkvän och se ifall han fortfarande lever. Han skulle bara visa ljudet i bilen för en kompis meneeh..en timma senare så börjar man ju undra :P

Fortfarande ingen som har ett par Lee Leola jeans att sälja till mig? W31 L35..helst.


Kommentarer
Postat av: Phoebe

Ja, och mina naglar ar jattesota nu. :3 Har sma blommor pa stortanaglarna ocksa. Very nice.

Jag haar handlat en del.. har x antal klanningar, trosor och pyjamasbyxor.. och tre par skor. 2 converse, och ett par svarta klackisar.

Ska aka ivag mot flygplatsen om en stund. Bade vill och vill inte :P

2008-07-22 @ 22:35:30
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0