Tisdag.

Heter inte tisdag Dienstag eller nåt på tyska? Det uttalas så tror jag iaf ^^

Idag har jag bara skjutsat Per till jobbet och solat och badat. Träffade Kling där i Fröjered, det var ett tag sen. Så som en liten påminnelse till mig själv så ska jag hälsa från honom till Per.
Vad händer i övrigt idag då? Ska äta samt duscha innan jag drar iväg för att jobba. Har ingen lust med det men vad gör man inte för pengarna? Jobbar dessutom själv ikväll så då ska jag lyckas lägga henne själv. Lycka till säger jag bara. Neeej..om man ska hoppa in i duschen då. Pust och stön.

Kommentarer
Postat av: Minna

Dienstag es ist auf Deutsch. ^^ Fin blogg du har :)

2008-08-03 @ 00:27:02
URL: http://synvinklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0