Veckovill.

Godmorgon.
Nu ska jag chocka er alla. Jag har gått ringleden - utan att gå vilse! Hela rutten tog ca 50 minuter och då stod jag och tvekade vid ett par ställen om vart fasen jag skulle gå. Så nästa gång ska jag försöka springa igenom skiten så det går lite fortare.
Under de första kilometrarna så funderade jag på vilken dag det är idag. Jag vaknade upp och var bombsäker på att det var torsag, sedan tvekade jag lite och kom fram till att det är onsdag idag. Fast även det kändes fel och tisdag kan det ju inte vara så det kanske är måndag idag och att Per jobbade igår, söndag. Efter dessa tankar så drämde jag till mig själv i huvudet och tänkte inte mer på det. Nu har jag bestämt mig för att det är tisdag idag, och är det inte det så skiter jag i vilket. För mig är det tisdag idag.

Nu ska jag se Euro Trip och ladda ner Gossip Girl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0