Foto osv.

Hej igen.
Fotograferingen gick bra men jag är ju så nedrans stel framför kameran. Jag vet liksom att mitt fejs kommer förstöra bilderna ändå.. Blä. Aja, bara att gilla läget och hoppas på det bästa. Om en timma ska jag vara på Da Vinci och käka med klassen. Har jag börjat göra mig iordning? Nej, självklart inte. Här ska vi vara ute i sista sekund med allt, som vanligt. Sminket och håret är väl i stort sett klart redan, lite mer spray i håret och förbättring av sminket så. Men det som tar tid för mig är klädvalet och det har jag inte ens börjat med. Bra, Sanna. Härligt jobbat.

Bäst att stressa sönder sig lite då.


Kommentarer
Postat av: jenna

tack för tipset! :)

2008-06-11 @ 17:58:57
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0