Handelsdag.

Hej igen.
Glömde totalt bort att skriva nåt igårkväll. Teike var här så vi tittade på film, Per satt vid datorn. Idag var vi tre på Ica Maxi och storhandlade. Med självscanning. Vuxenpoäng eller vad? Känner mig lite stolt, särskilt eftersom jag har räknat ut att min första lön nästa månad hamnar på ungefär 9000, och gissa då vad lönen i slutet av augusti hamnar på då när jag jobbat tre veckor och tre helger? ;) jag kommer bli rik..för några timmar iaf.

Har faktiskt inget vettigt att skriva. Som om jag någonsin haft det. Kan meddela att jag kanske kanske hittat dom perfekta jeansen på Tradera. Helt nya och ligger just nu i 50 kr. Lee Leola eller vad fasen de hette, Lee-jeans iaf ^^

Ska nog söka lite jobb nu men eeh.. Kommer jag ihåg att uppdatera nåt mer ikväll så gör jag det. Annars så kanske jag skriver imorgon efter jobbet. Bye.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men hej =)

va kul med en "tidaholmare"..även om du är nyinflyttad =)

hoppas vi möts en dag..på lindex..norhbergs..eller kanske väskcity där jag kommer jobba i sommar =)!



wow.. tre stycken =) i en kort kommentar..inte illa..

2008-06-28 @ 00:29:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0