JAAAA!!!

Eh..hej förresten. Jag är lite glad idag..och lite sur. Men mest glad.

Det sura.
Spydde inatt, hade tydligen nåt i magen som magen inte tyckte om. Så det är inte magsjuka ni som tror det. Mådde toppen efteråt och kunde faktiskt sova. Så nu verkar magen fungera igen.

Det glada.
JAG HAR FÅTT EN DIGITALKAMERA! :D :D En Nikon S210, en blå! :D
Den är min studentpresent från mamma och pappa och till den fick jag ett skinnfodral och ett 2GB minneskort :D gissa om jag är lycklig! Dom tyckte jag skulle få den igår så jag kan använda den ikväll :)


Vilken skönhet, och den är min! :D



Nu har jag skrivskrikit av mig lite ^^
Idag ska jag först måla naglarna, duscha och göra mig allmänt iordning. Sedan åker jag till skolan för att öva en liten stund på Wind in the Willows (Blackmore's night) eftersom vi ska sjunga den på studenten. Efter det så åker jag till Gamla Linköping för att fotograferas, ska bli spännande :)
Och ikväll är det studentmiddag på Da Vinci och sedan krogen med klassen. Kul som fan :) hoppas dagen blir bra trots lite duggregn.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: HAHAHAHAA.... ja det kan kag XD

2008-06-11 @ 17:34:00
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0