Jag är kär!

..inte bara i Per. Sorry.

Jag har hittat min drömhund. Eller..han liknar min drömhund. En nästan likadan som Stinas Charlie. Fast den här ser mer bedrövad ut och hjärtat bankar hårt där inne. Har kollat igenom Blockets alla sidor med Chihuahor som är till salu. JAG VILL HAA! Jag vill också kunna leva på min blogg eller ha ett hemmajobb så jag kan ha hund. Per kan bara ha med en stor hund ut till gården ifall vi skulle ha det. Men jag vill ha en liten kompis, en som bara är min som bara älskar mig. Jag må vara egoistisk men..jag förlorar ju snart Chili och då borde jag få en annan sötnos i kompensation.

Det jag ville säga med hela det här inlägget är att jag är kär - i chihuahor!

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Dom är indeed jävligt söta, särskilt öronen. :3

2008-06-07 @ 21:07:06
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0