Jag är pinsam >.<

Behövs mer ord? Jag är pinsam och gör bort mig!

Det ringde nåt okänt nr till mig och jag svarade. Tv'n var på hög volym och det hördes knappt vad människan sa i telefon så jag var tvungen att fråga vart fasen hon ringde från, trots att hon nyss sagt det. Det var en tjej från Tre som erbjöd mig jobb, att vara sån där eventsäljare ni vet. Jobba tre veckor och bo på hotell och sen vara ledig en vecka. Detta var alltså ett heltidsjobb (!!!!) och lönen är inte dålig! I alla fall så hördes hon knappt i telefonen och täckningen här ute är inte den bästa så jag missuppfattade typ hälften och jaa..allt gick helt enkelt åt skogen. Hann i alla fall förklara att jag fått ett sommarjobb och vi ska höras igen i augusti. Tror jag. Vet inte om jag hörde fel. Fan också. Varför händer detta alltid mig? BLÄÄ!

Jag vill lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och aldrig mer visa mig. Måste ringa och beklaga mig för Per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0