Jag kan ha barnkläder. Pillutta dig!

Hemma igen. Har som sagt varit på basic step med Tina. Jobbigt men inte för jobbigt.
Innan gick jag på stan och träffade Lollo, Tina (långa) och Alexandra. Blev ståendes där ett tag och sen gick jag vidare till H&M. Gick ner på barnavdelningen och kände mig lite smått pinsam (igen) som gick där och glodde samt tog med sakerna till provrummet. Väl där inne så provade jag tre klänningar med sånt där smock där uppe ni vet. Och vet ni? Storlek 170 (för 14-åringar ungefär) passade mig :D lycka på hög nivå! Ungefär likadana klänningar på ungdom/vuxenavdelningen kostar dubbelt så mycket, denna kostade 98 kr. Visar den imorgon på mig :)


En sådan här fast en vit med svarta konturer av blommor, jättesöt :)

Kommentarer
Postat av: marika

du e inte ensam om att gör det hahah

2008-06-11 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0