Jag lever!

Jag är inte död, jag har bara varit trött efter jobbet och inte orkat sno datorn från Per. Blir sånt väsen då :P

Nackdelen jag pratade om i förra inlägget var pengar. Min första lön kommer om en månad så denna månaden blir enormt knapert. Har dock kanske löst sig.

Jag har som sagt jobbat och stått i det sista nu. Är ledig idag och imorgon så jobbar jag dagtid på lördag och söndag. Antingen så åker jag till Linköping på söndag kväll (vet inte om jag orkar) eller på måndag förmiddag. Hade ju dock varit roligt att säga hej då till Tina innan den jäveln åker tll usa.

Funderar på om jag ska ut och gå lite eller om jag ska röja upp här hemma. Att ut och gå är ju så fruktansvärt skönt men å andra sidan så är det röjningsdags här i vardagsrummet/sovrummet. Får se hur jag gör.

Återkommer kanske senare idag ifall jag kommer ihåg och orkar :P

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Sluta spela? ^^ You wish :)

2008-06-26 @ 17:55:09
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0