Mösspåtagning!

Halloj!
Nu är jag tillbaka från mösspåtagningen! Trodde att vi skulle stannat längre men vi var ute (storm så maten flög iväg) men det blev så nedrans kallt att alla drog vid sju. Jaha tänkte Tina och jag, så då åkte vi hem. Så här sitter jag..men imorgon så ska det jävlarns i mig festas :) äntligeeeen! Jag är så trött på att vara chaffis!

Lite bilder från mösspåtagningen.


Klänningen från H&M's barnavdelning ^^

 
Lärarna dansade och jaa..vissa var väldigt engagerade (inte)


Björkös egna Jan G höll ett tal som vanligt


Det bjöds på lite småmat (som här har ätits upp)


Lilla Tina


Lollo


Långa kaptensliknande och samhällsfientliga Tina


Sofie i N3


Lilla Sofie i N3


Alltid lika glade Mats


Sara P och Marika


Natta och Annabel


Kajsa


Min kära svenskalärare Lotta

Så nu sitter jag här med mina riskakor och undrar vad som sker. JÄVLAAAR! Gossip Girl!

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

SVENSKlärare, inte SVENSKAlärare, duh. :P

Och kaptensliknande... tack för den.

2008-06-10 @ 22:54:57
URL: http://winterdragon.blogg.se/
Postat av: Winterdragon

Oh nej. Mänsklig går det ju inte att vara, hur skulle det se ut om alla gick runt och var det? :o

2008-06-12 @ 21:37:48
URL: http://winterdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0