Söndag.

Halloj!
Lite uppdatering de senaste dagarna, bättre än förra veckan iaf ^^

Vaknade idag vid 6 då en kille som skulle köpa Pers och Dennis bil ringde. Han fick inte tag på Dennis så Per ringde till Dennis kompis och fick då reda på att Dennis sov (han söp som ett as igår och var då fortfarande full). Dennis kom upp i alla fall och de fick sålt bilen. Under tiden så duschade jag och grejade lite. Skjutsade sedan Per till jobbet och fick skynda mig som attan för att hinna till jobbet som började vid nio. Jobbade fram till halv sju idag så lönen idag är inte fy skam ;)
Är rätt seg. Vi har tittat på TRE filmer idag. Hela eftermiddagen från ett kollade vi på film. Gudars säger jag bara. Tur att dom var bra annars hade jag somnat (vilket jag gjorde under första filmen, men bara i några minuter och det var dessutom efter maten). Man blir faktiskt extremt dåsig efter lunchen.

Nu babblar jag så jag ska väl...åååååh. Ta hand om disken. Deprimerande då den finns över hela lägenheten. Och i mängder. Gudars. Take me away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0