Tisdag.

Hej igen.
Idag har det stått städning och ordnande på menyn. Har dammsugat, torkat golv, ordnat bland kläder och i garderober. Känns mycket fräshare nu. Börjar kännas som ett hem :)
Idag blev det inget inhandlande av hemtelefon, ska försöka klämma in det bland tvättandet imorgon. Har tvättid mellan 12-17 och jag slutar ju 12 så det blir nog lite stressigt men jag får slänga in det viktigaste först och sen någon gång under den tiden åka till Skövde. Tar ju mellan 1-2 timmar att åka fram och tillbaka samt hitta en bra telefon.

Idag börjar jag jobba med, klockan 17. Känns lite pirrigt men det ska nog gå bra. Måste bara få tag på Anita så jag vet ifall jag måste ha som nåt liggunderlag med mig. Får väl isf springa in på Ica och försöka hitta nåt sånt. Nu babblar jag visst massor.

Dags att laga mat. Skriver innan jag drar till jobbet. Püss.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du hann med din tvätttid :)

2008-06-21 @ 18:49:34
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0