Friday.

God morgon. Det känns hemskt att vara uppe vid den här tiden men ska man hinna med ett tåg så måste man. Stockholm idag. Ska bli trevligt. Vi ska bo på Frey's hotell i två nätter, jättefint och mysigt hotell! Dom har ganska moderna rum och det gillar jag :) Mitt tåg går 13.05 men farmor hämtar mig och skjutsar mig till Linghem vid 12. Innan dess ska jag hunnit plocka ögonbrynen, raka mig, duscha, sminka, packa..hm. Allt sånt. Måste nog få ner andra halvan av frukosten med då. Köpte naturgodis som jag ska ha på tåget x)

Var hos Tina och lagade middag med henne och Lollo. Mucho najs :) allt var verkligen übergott och ganska nyttigt faktiskt :P nåja..lite onyttigt var det.
Här kommer lite bilder på det vi åt igår. Skriver recept på söndag när jag kommer hem.

       
Det är iaf kycklingbiffar med bulgur och sallad, till förrätt var det bruchetta (stavas det så? det är iaf de första två bilderna) och till efterrätt var det jordgubbs- och kokospanna cotta. Rekommenderas! :D

Jag var för övrigt vaken vid den här tiden inatt och kunde inte somna om.


Adjö.

/S.


Kommentarer
Postat av: aliceannygertrud

den där pannacottan vill jag ha :O
ge mig :P

2008-03-28 @ 22:41:52
URL: http://aliceannygertrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0