My body's dead.

Någon som förstår mig när jag säger BP igår och Afro idag? Pfft..gör ont över allt. Tillochmed att skriva på tangentbordet gör ont :P
Glömde helt bort att jag eventuellt skulle till Marika ikväll och glo på film. Kom på det nu. Fan förlåt! Men känner just nu att jag inte skulle vara särskilt bra sällskap ^^ Vi får ta en annan kväll i veckan :)
Visst fan..tjejkväll med Lollo och Tina nån dag i veckan med. Hur sjutton ska jag få detta att gå ihop?

Nehepp..ska göra mig redo för att gå upp till stugan och glo på Gossip Girl :D den serien är en varning-för-beroende-serie. Me love Serena.

Gör folket ikväll då?
/S.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

ja mellan 10 och 14 eller hur det nu var..
Det borde du verkligen gå på :)

2008-03-25 @ 19:46:13
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0