Omkörning.

Yep, idag har jag tränat omkörningar på trafikskolan.
Var jag och en kille i Forden med Carina och sen två killar i Skodan hos Mia.
Jag va först ut och killen som skulle köra om mig vågade ju aldrig köra om typ, det fanns massor chanser han inte tog. Jag vågade ^^ dock gjorde jag ett liiiitet litet fel vid en rondell.
Killen i bilen med mig gasade som fan när han skulle iväg och bromsade lustigt, dessutom så missade han högerregeln.
Jag var bättre ;)

Måste tänka så eftersom jag har en miniuppkörning imorgon, och nästa vecka gäller den riktiga. Fy fan..magen vänder sig ut och in.

Styrketränade idag med, gick rätt så bra men jag är ju helt kass på att häva upp mig själv fastän jag har hjälpvikter. Det ska bli ändring!

Nu borde jag verkligen sätta igång med att renskriva rapporten till projektarbetet som ska in imorgon.
Försvinner ett tag.
Adjö.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0