Onsdag.

Har inte hänt så mycket under dagen.
Haft läxförhör på dansord idag, mina bilder såg ut som oranga missbildade grodor.
Eurytmin var som vanligt outhärdlig..kunde inte hålla käft om mitt missnöje.
Matilda tyckte att grisen skulle rymma ut genom dörren (den kom dock aldrig så långt) och dessutom ville hon vara med på bild.
So, here she is.

  

Hade personlig tränar-tid idag, så nu är mitt styrketräningsgrejs avklarat. Fick ett schema som jag ska följa i 3-4 månader och sen byta. Mitt kroppsfett va typ 32% eller nåt, men det ska ner till iaf 25% tills...augusti.
Skulle försöka häva mig upp, alltså häva hela min kroppstyngd, och jag klarade precis 2 gånger. Haha, jag är klen.
Men nu är det iaf avklarat och ska kämpa för min drömkropp som jag en gång haft.

Cyklade hem med mössa på mig och såhär såg jag ut i pannan sen (har en liten snodd som håller mössan på plats som fanns i från början).

  
Underbart vackert.

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0